Ana Sayfa » Sözler » Whatsapp Sözleri Kısa

Whatsapp Sözleri Kısa

Whatsapp Sözleri Kısa

Whatsapp Sözleri Kısa

Unutamayacaksın ama geçecek.

Whatsapp Sözleri Kısa

Bkz: Durum Sözleri

Fikirlerinizle insanları incitmek yerine, insanlarla fikirlerinizi zenginleştirin.

Belki de yanlış insanları sevdik.

Ciddi ortamlarda gelen gülme isteği defol git ulan hayatımdan.


Saygıda mecbur, sevgide özgürsünüz.

Sabretmek yerine, uzaklaşmayı tercih ediyorum.

Sevildiğini bilmenin verdiği şımarıklığı özledim.

Bana iyi gelen herkes benden o kadar uzakta.

Söyleyecek çok şey var ama anlayacak kimse kalmadı.

Bu hayatta en çabuk unutulan şey iyiliktir.


Whatsappta yavaş yavaş aşağılara gidişini izliyorum

Çünkü sen sadece başını alıp giden biri olmadın. Sen benim yenilmişliğim, yanılmışlığım, yanmışlığımdın. Sen benim içimi en orta yerinden kıran kişiydin.

Ben sevdim, sen de sevmişsin ama en çok ben yanmışım. sen çiçekler içerisindeyken beni dikenlerin içerisinde yapayalnız bırakmışsın.

Aslında onun için her şeyi yaparsın ama yani onun hayatında öyle senlik bir durum yok. Hatta sen bile yoksun.

Dokunamadığın birini özlüyorsun, imkansızı istemek ve düşlemek gibi. Dokunamadığın birini seviyorsun, şarkı dinlemek ve şiir okumak gibi. Dokunamıyorsun, fakat hala hissediyorsun. Ve asla bir daha dokunamayacağını biliyorsun, işte bu; cehennemi yaşarken, cennete uzanmak gibi.

Caddelerin bizi el ele göreceği günler gelmedi. Olsun, her şeye rağmen seni sevmek hayatım boyunca başıma gelebilecek en güzel şeydi.


Ben senin evde ses olsun diye açık bıraktığın televizyonunmuşum meğer.

En zor günleri tek başına atlattıktan sonra gelen ‘ben yanındayım’ diyişleriniz sizin olsun. İçinden çıkamayacağım acılarla boğuşurken neredeydiniz? Bırakın bu işleri.

Siz anlaşılmak değil sadece onaylanmak istiyorsunuz. Yaptığınız yanlış bile olsa size eline sağlık densin istiyorsunuz. Anlaşılmak ve anlaşmak böyle bir şey değil. Bu yüzden yanlışa yanlış diyen kimseye tahammülünüz yok.

Yaptıklarını kabul edip telafi etmese bile biraz utanması gereken, biraz mahçup olması gereken yerde, karşısındaki insana suç yıkarak üste çıkmaya çalışan insana kendimi açıklamam.

İnsanın ben ne yapıyorum dediği bir yer var ya hani, kendi değerini anladığı ve bu olanları hak etmediğini anladığı yer. İşte oradan aldığın her karar seni daha mutlu biri yapıyor. Bencilce hatta kırıcı olsa bile sadece kendini düşünüyorsun. Çünkü zamanında kimse seni düşünmedi.

Ben sana yaslanmak istiyorum. Bütün yüklerimin, bütün dertlerimin dermanını yanında bulmak istiyorum. Seninle geçmeyecek derdim olmasın istiyorum, sende kendime gelmek istiyorum. Ben sonsuza dek sende kalmak istiyorum.


Sesini senden esirgediğini bildiğin halde, kırılmış yüreğinle, telefonun başında niye bekledin, söylesene bi.

Keşke bazı şeylerin değerini kaybetmeden bilmeyi öğrenseniz, çünkü insan bi kere vazgeçince bi daha artık gelsin istemiyo, yazık oluyo.

Gece yarısı olunca kulaklığı takıp dışarıda tek başına yürüyesi geliyor insanın.

Yiyip yiyip kilo alamayan da var, kafayı koyar koymaz uyuyan da. Ben kafamı yastığa koyar koymaz kilo alıyorum.

Annenizin ısınmadığı insanlardan uzak durun. Çünkü onlar hisseder çünkü onlar hep haklı çıkar.

Herkesin hayatında mutlaka yanında aradığı ama bu saatten sonra da asla yan yana olamayacağı insanlar vardır.

Kırıldığın insanlarla arana mesafe koyman gerekir; hissediyorlarsa yanına geleceklerdir. Gelmiyorlarsa doğru mesafeyi buldun demektir.

Ömründe bir kere kitap, şiir okumamış ve daha önemlisi bir sokak hayvanını sevmemiş insanlar lütfen benden uzak dursun

Hiçbir şeyi yapacak gücü kendimde bulamıyorum. Biri gelmiş tüm hevesimi, enerjimi neşemi çekip almış sanki.

Allah karşımıza güzel hikayeler biriktirebileceğimiz insanlar çıkarsın.

Bkz: Whatsapp Durum
Bkz: Whatsapp Durumları
Bkz: Whatsapp Durum Sözleri
Bkz: Whatsapp Sözleri
Bkz: Wp Durumları
Bkz: Wp Durum Sözleri

Slow Şarkı, https://www.slowsarki.com.tr

Yorum ekle

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.