instagram Sözleri

Bizi takip edin →

instagram Sözleri, instagram biyografi Sözleri, instagram Durum Sözleri

En güzel instagram sözleri, “Ben sana liman olurum” diyen adamın, denizinde boğuldum ben. İnstagram biyografi mesajları ve durum sözleri.

instagram Sözleri

  • Herkesin var bir çıkmaz sokağı.
  • Hiç hesapta yokken, aniden gelen güzelliklere ihtiyacım var.
  • Bence en kötüsü de bir şeylerin artık elinden değil de içinden gelmemesi. heves yok, inancın kalmamış, zorlayamıyosun.
  • Ve bir gün herkes hakettiğini bulur.
  • Artık eskisi kadar fevri değilim, umursamıyorum.
  • Kıskanmayan insandan hayır gelmez.
  • Belki de mükemmel birisi değilsindir de, ben kusurlarını görmezden geliyorumdur. Olamaz mı, olabilir.
  • Her haliyle kabul etmek, hatalarını sineye çekmek, yaptıklarını görmezden gelmek falan eskidendi hep, şimdi ne kadar uzak o kadar iyi.
  • Biraz seni özledim. Biraz sohbetini. Biraz sesini.
  • Soğuk biri değilim. Gereksiz samimiyeti sevmiyorum.
  • Gitmem diyenlerden öğrendik, yalnız kalmayı.
  • Yeniden olamaz bazı şeyler, o duygularla vedalaştık.
  • Zayıf noktamı bilen kim varsa istisnasız oradan vurmaya çalıştı ama şöyle de bir şey var benim yüzleştiğim yarayla beni kanatamazsın.
  • Annemi de çok üzdüler, ama ertesi gün kalkıp kahvaltı hazırladı.
  • Sevmeye korkar hale geldik ve bu sizin eseriniz.
  • Bana diken gibi batarken başkasına çiçek açışını da unutmam artık.
  • Biraz kalbimiz kırık, ama iyiyiz.
  • Beni üzdüğün gecenin sabahında bile sana koşup omuzunda ağlamak istiyorum, bu kadar sevecek ne vardı.

 

  • Herkesleşiyorsun. Yapma ne olur.
  • Gökkuşağı tarafından dışlanmış siyah gibiyim.
  • Önemli değil. Üzülmedim. Acıdı biraz. Öldüm biraz. O kadar.
  • Kaç gece yalnız başıma ağlamışlığım var benim. Kendi kendime teselli etmelerim. Ne acı.
  • Uzak kalacağım diyorum, dayanamıyorum. Uzak kalamamak, bağımlı olmak. Üzücü şeyler bunlar.
  • İmkanı yok, toparlanamıyorum.
  • Elimde olsa saklamaz mıyım seni, kaburgalarımın içinde.
  • Ben onu, sonu böyle bitsin diye sevmemiştim.
  • Nasıl koydum ama, seni insan yerine?
  • İyi biriydim ben, sonra canımı yaktılar.

 

  • En iyi ilişki biçimi; Arkadaşlığın bir üstü, sevgililiğin bir altı.
  • Boşvermem gereken şeyleri gereğinden fazla umursayarak mutsuz olmak gibi bir huyum var.
  • Benim gerçekten canım yandı. Ve tekrar canımın yanmaması için gerçekten uğraşıyorum.
  • Bir kız yeter ki hoşlansın, o adamın dedesinin kayıp kayınçosuna kadar her şeyini bulup öğrenir.
  • Bazen kimini tanıdığına pişman olursun, kimini de geç tanıdığına.
  • Kıskancım ben eğer benimsen diğerleri olmayacak. O kadar.
  • Oturalım bir gecenin karşısına sarılmaya gerek yok. Geç karşıma neden ‘biz’ olamadık anlat.
  • “Özlüyorum ama geri istemiyorum hissi.
  • İnsan özledikçe sessizleşir.
  • Soğumak, unutmaktan daha güçlü bir duygudur.

 

  • Herhangi biri değilsin. Yapma, canım yanar.
  • Acıyorum sana, yemin ederim böyle bir sevginin içine ettiğin için acıyorum.
  • Bu yaralar; öpsen geçmeyecek, sarılsan daha çok acıyacak. ve ben seni asla affetmeyeceğim.
  • Yakın sigaraları, olmayınca olmuyor.
  • Banyoda ağlamanın hayatımda büyük bi yeri var.
  • En kötüsü de ”Ben ona yazmasam o bana hiç yazmayacak” hissi
  • Ne güzel de yazmıyoruz birbirimize.
  • Ve itiraf etmeliyim, seni çok seviyorum. Herhangi bir neden duymadan, bir şeye bağlı kalmadan. Sırf sensin diye.
  • Canım diyip, Can bırakmayıp, Anılarda yaşatmaktı seninkisi.
  • Senli yarınlar istiyorum.
  • Ya aşık olur, ya nefret edersin. Ben sende ikisini de başardım.
  • Benim yaşayacağım ne varsa, seninle olsun istiyorum.
  • Hiç anlamadın değil mi? Senin için kaç kere hiç olduğumu?
  • Seversin kaybedersin. Dürüst olursun kaybedersin. İyi niyetli olursun kaybedersin. Yardım edersin kaybedersin. Ne yaparsan hep kaybedersin.
  • Benim de kötü huylarım vardır. Mesela gözümden düşenin, üstüne basarım.
  • Sarılınca geçmicek mi.
  • Bir insan aşık olursa, kıskanır, bağırır, kısıtlar, hesap sorar, sahiplenir. Ama anlayana işte.
  • İlerde güzel günler göreceğiz demişlerdi daha ne kadar gideceğiz.
  • Sevme öyle kıskanır geceler.
  • Bende sahiplenme problemi var, mesela birini sahiplenmeye kalktığımda etrafındaki herkesi yakasım geliyor.
  • Biri girmiş aklına, beni unutmuşsun.
  • Kalkıp gidemediğimiz yerlere dalıp gideriz..
  • Şarkı güzel dedi, o şarkıda sen varsın tabiki de güzel.
  • Sonunda her şey yoluna girer elbet. Ama bil ki canın yanmadan mutlu olamazsın..
  • Kimseye kendinizi acındırmayın..
  • Mükemmel olmayabilirim. Evet en azından sahte değilim.
  • Rahmetin kapısı her an açık. Senin kapın açık mı? Sen ona bak!
  • ‘Hayırlısı’ diye bir kelime var ki; bütün kaygıları yok ediyor.
  • Nasip; çok güzel bir ihtimaldir.. Allah ne yazdıysa o olur..
  • Sevgili günlük; Sen yaz bu defa. Sen anlat yaşadıklarını. Benim yaşayamadıklarımı, göremediklerimi sen anlat. Ömrümü anlat bana, hatırlat sevdiklerimi…
  • Ömürlük olsun.
  • Seni hep seveceğim! Geçelim bunu…
  • Oluruna bırak, olmazsa tekrar bırakırsın.
  • Sevilmek için yalvarıyoruz çağa bak!
  • Önemsediğim tek bir şey var, o da artık hiç kimseyi önemsiyor olmam.
  • Herşeyi geçtimde, en çok kalbimde duruşunu severdim…
  • Sana gitme demeyeceğim, ama gitme.
  • Tahmini ne zaman aşık olursun bana?
  • Sen uyurdun. Bilmezdin, ben uzaklardan üstünü örterdim her gece.
  • Adındaki harf kadar alfabem.
  • Beklersen, gelmez.
  • Sevmezsen sevme lan! Ya da sev ya.
  • Eğer konuşmak isteseydi bir yolunu bulur mesaj atardı.
  • Bütün kadınlar melektir aslında. Sadece kanatları kırıldığında süpürgelerine binerler. Hepsi bu.
  • Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz.
  • Görmeden seni isteyen gönlüm. Görünce nasıl dayansın. Hz. Mevlana
  • Hayat ileriye bakarak yaşanır, geriye bakarak anlaşılır.
  • Sustuklarımı duyabilen biri ile bir ömür geçirebilirim.
  • Mutlu olmak istiyorsan gururu bırak, gönül almaya bak.
  • Kaç lisan bilirsen bil; Terk edilmeyi, yüreğüine tercüme edemeyeceksin!
  • Ne aradığını bilmeyen bulduğunu anlayamaz.
  • Seninle aramızda bir şey varsa şayet o da mesafelerdir artık.
  • Başlayan her şey biter.
  • Bu saatten sonra sende fırtına bile kopsa, bende yaprak oynamaz.
  • Hayal kurmazsan hayal kırıklığı da olmaz. Üzülmezsin işte.
  • Hayal kurmayı seviyorum çünkü orada her şey yolunda.
  • Sen yine de bana nasılsın diye sor. Kötüysem iyi olurum.
  • Sevmek güzeldir; Bir daha sevmemek daha güzeldir.
  • instagram biyografi Mesajları, biyografi Sözleri
  • Mutluluğu sende bulan senindir, ötesi misafir.
  • Beni özle, çok özle. O kadar özle ki canın yansın.
  • Boş zamanlarımda bol bol kafayı yiyorum.
  • Ya umutlarda biterse?
  • İnsan bir şeyi sevmedikçe, onu anlamayı öğrenemez…
  • Hayatta duygularını ve sevdiğini söylemeyi erteleme; Çünkü hayat planladığın gibi gitmeyebilir, yarın hiç olmayabilir.
  • Aşk ne kadar kısa ve unutmak ne kadar uzun.
  • İnsanın en korkunç sırları, kendisinden sakladıklarıdır.
  • Kalpler iyilikle kazanılır.
  • Bu yolu birlikte yürüyelim, sonunda ne olacağını bilmesek bile.
  • İnsanlar göründükleri gibi olmalıdır. Eğer değillerse hiç görünmesinler daha iyi.
  • Ne güzel bir duâ`dır; “Rabbim, sizi arzu ettiği, görmek istediği gibi eylesin..”
  • Çünkü gülüşün siyahın içindeki beyaz gibi..
  • Kimseden bir şey beklemeyince, mutlu oluyorsun.
  • Ama fazlada üzülme hayat bitiyor bir gün..
  • O işler öyle olmuyor işte.
  • Vallahi zafer İslamındır!
  • Seninle arkadaş olmak istemiyorum. Ben seni seviyorum.
  • İnsan, yüreğinin inkar etmediği yere aittir.
  • Hiç kimse kahır yaşamak için aşık olmaz. Kahrın da hoş, lütfun da hoş diyebilmektir aşk.
  • Gidelim. İnsanların iyi olduğu yerlere..
  • Herşey geçer de sen geçermisin bilemedim..
  • Öyle garip bir haldeyiz ki, Müslüman olan adama Namaz kıl diyoruz!
  • Ancak zaaflarımızı seven bizi hakkı ile sever, meziyetlerimizi zaten herkes kabul eder..
  • Gözlerimi her kapattığımda, onu görebiliyorum.
  • Ne yaparsan yap değiştiremeyeceğin şeyler varmış hayatta. Böyle olması gerekiyormuş demek ki dedim. Pes etmek değildi benim ki, kabul ettim.
  • – Bence aşk çok güzel bir şey, aynı elma şekeri gibi. * O doğru bak; yersin yersin, kazığı kalır.
  • Dayanağı Allah olan birisini, nasıl yıkabilirsin ki?
  • Arkadaşlar ölüyorlar ve doğmuyorlar. Bunu biliyor musunuz?
  • Ulaşılmaz deme, yaklaşmasını bil.
  • O kadar güzel gülüyordu ki; sevmesem ziyan olacaktı.
  • Sen özür diledin diye benim çektiğim acılar yok olmuyor. Anladın mı?
  • Hiçbir şey güzel olmayacak ama yaşıyorum ulan ben, bundan daha güzel bir şey mi var?
  • İnsanı o kadar incinmesine rağmen ayakta tutan inancıdır. Allah`a olan.
  • Mutlu mu olmak istiyorsun? Kimseden bir şey bekleme!
  • Merhaba bunu okuyan kişi. Başına öyle güzel bir şey gelsin ki, birden kahkaha at, mutluluktan ağla.
  • Gidene kal demek acımak gibiydi, sustum. Ben sana acıyamazdım çünkü.
  • Birine değer verdiğinde canın yanar.
  • Ben sadece kışın karpızı yazın portakalı özlerdim. Şimdi bir de sen çıktın başıma.
  • Bir keşkeye daha yer yok kalbimde..
  • Ben bir garip insanım, ne tahtım var ne tacım. Tut elimden Allah`ım, yalnız sana muhtacım.
  • Sorun değil, yalnız olma konusunda genelde iyiyimdir.
  • Dünya ikiye ayrılmıştı; O ve o olmayanlar.
  • Kimi çok sevsem gidiyor, bir ayrıcalık yap sen gitme olur mu?
  • Çay içerken dinlenen şarkılar var. Bir de özlediğimiz, fakat sarılamadığımız insanlar..
  • Önce biraz zor gelecek, ama alışacaksın.
  • Günahın olsa yığın yığın, sen yinede Allah`a sığın.
  • Gemileri babam da yakar, sıkıyorsa denizi yakacaksın!
  • Bazen ilk görüşte bilirsin, o insan senin kaderindir. Bazen bir ömür ararsın, bulunmaz..
  • Yazmak; bütün yaralarını yeniden açmak demektir..
  • HE, sen çok biliyon, HE!
  • Beni anlamadın demeyeceğim, beni anladın. Zaten en dayanılmaz acı buydu. Sen beni anladın.
  • Anladığın halde canımı yaktın.
  • Nefret ettiğimiz işlerde çalışıp, ihtiyacımız olmayan şeyler alıyoruz.
  • Bazı kapıları kapayın. Gururunuzdan dolayı değil, artık hayatınıza uygun olmadıkları için.
  • Sevmeyin.. İnsanlar alışkın değil.
  • Ne güzel bir duadır; “Rabbim, hiçbir gönlük kırılma sebebi eyleme beni.”
  • Sana seni seviyorum dediğimde artan bi egon değil de atan bir kalbin olsaydı eğer; her şey farklı olabilirdi.
  • Bakma sen susmalarıma, sözlerin hükmü yok gözlerin karşısında..
  • İçine çekildiğim dünya, dışımda bıraktığım dünyadan öyle güzel, öyle gerçek ki.
  • Aptalım. Çünkü canın ne zaman isterse o zaman geldin ve ben hiç birinde hayır diyemedim.
  • Seni mutsuzluğa götüreni değil. Her gün senin mutluluğun için dua edeni sev.
  • Tövbeni 70 kere bozsan da yine tövbe et! – Hz. Ebubekir
  • Kuşlar kadar özgür, bulutlar kadar serbest olalım..
  • En güvendiğin insanın yaşattığı hayal kırıklığını affetsen bile asla unutamazsın.
  • Adamlık her gün aynı kadına aşık olmaktır.
  • Selam olsun, tuttuğu eli bir ömür bırakmayanlara.
  • Bazılarına bir kadın yetmiyor, ne beşi ne de onu. Bazılarına ise hayat yetmiyor, bir kadını doyasıya sevebilmek için.
  • Duamda yerin var..
  • Huzurlu bir yuva için İslam`ı yaşamak şart.. Evini İslam`a açanların önünü Allah açacaktır..
  • Ya başkasını seversem? İşte o zaman seni hayatım boyunca affetmem.
  • Yalnızlığı seviyorum. En azından böyle daha iyi olduğuma kendimi ikna ettim.
  • Otur bi çay içelim..
  • Doğru zamanı yanlış kişilerle doldurma!
  • Sana güveniyorum. Seni seviyorum demekten daha önemli bu.
  • Hiçbir acı sürekli değildir. Her acı bir zaman sürer ve söner. Sonra başkası başlar ve önceki acınız size komik gelmeye başlar.. Ve sonra oda biter..
  • Öyle dertler vardır ki; Tesellisi sadece İmandadır. Rabbim, imanımı arttır.
  • Uslanma hiç hep deli kal. Büyüme sakın çocuk kal.
  • Marifet kusurlarıyla sevmek zaten.
  • Gel seninle yemek duası edelim.. Ömrümü yedin yemin ederim.
  • Ne demiş Ahmet Kaya. Haykırsam duyamazsın, çağırsam gelemezsin, yürekten sevemezsin sen!!!
  • Eğer mesaj atmıyorsa, aramıyorsa, üzülme, pozitif düşün.. Belki ölmüştür..
  • Korktuğum ol, başıma gel.
  • Ya günahlarımız alnımıza yazılsaydı? Bizi utandırmayan Allah`a Elhamdülillah..
  • Her güne, güzelliğe niyet ederek başlayın.. Bugün güzel şeyler olacak diye düşünün. Çünkü dilekler dualaşır, dualar gerçekleşir..
  • Kim derse “geçer” diye. Ona geçsin bu acı.
  • Hayırlısı yakın, vefasızı uzak olsun.
  • Bir kadın sadece mutluluktan ağlamalı.
  • Bazen birine hakaret etmek için “hayvan” diyorsun ya; Deme!
  • Kızlar lütfen turşu kurar gibi hayal kurmayın, her hıyarla.
  • Seni şifrem yapacaktım ama “Karakter yetersiz” diyor..
  • Yediğin, içtiğin senin olsun. Bana “sensiz yaşayamam” deyipte nasıl gebermediğini anlat.
  • Mesela çok özledin ama söyleyemiyorsun.
  • Küfür şeytana mahsustur, tövbe insana.. Aşk kadına yakışır, sevmek adama!
  • Yüreğimiz kıymet bilene emanet.
  • İnsanlara gereğinden fazla değer veriyoruz çok yanlış yapıyoruz.
  • Beklediğimden değil ama insan bazen karşısındakinin onun için bişeyler yaptığını duymak değil görmek istiyor.
  • Bazılarına hayvan demek onları yüceltir.. Hayvan olmak için masum olmak gerekir!
  • Bırak.. O “çağdaşlar”, ne derse desin. Hayat bir sınavdır, bu hüküm kesin. Secde et ki; varsın Allah`a sesin. Sanma ki; önünde seçenekler çok; Ya Kur`an, ya hüsran, üçüncüsü yok..
  • Ben şimdilerde her şeyi sana bağlıyorum iyi mi..
  • Ağzımda lokma varken konuşmak kolay da; yüreğimde “sen” varken susmak ne zormuş..
  • Severek yaşamak, hayattaki en büyük meydan okumadır.
  • Kaç kere doğruyu söylemek yerine iyiyim dedim biliyor musun?
  • Seni istiyorum. Ama yoksun. Yanımda olman lazım ama yoksun.
  • Hissetmeyecek adama ne satırlar yazmışım meğer, dizelerim ağladığında fark ettim.
  • Şu sıralar istediğim tek şey hayatı birkaç yıl ileriye sarmak.
  • Gülümsedi gülümsedim, aksi olamazdı.
  • Alıp başımı gitmek istiyorum bu şehirden, nereye olursa.
  • Yakın olmak istediğin insanlara uzaktan bakmak çok zor.

instagram Sözleri” yorumları;

  1. N
    15 Temmuz 2017 at 23:33

    çok güzel teşekkür ederim bu sözler icin

  2. Serpil
    19 Haziran 2017 at 18:28

    Çok güzel instagram sözleri çok teşekkürler admin

    • sema
      15 Temmuz 2017 at 13:57

      Aynen çok güzel

      • Hmet
        21 Ağustos 2017 at 14:10

        Tanisalim mi

  3. Ceyda
    7 Haziran 2017 at 16:17

    Sahiller dalgayı nasıl beklerse, gökyüzü mehtabı nasıl özlerse, kuru topraklar suya nasıl hasretse, sende benim hasretimsin…

    • Serdar
      19 Haziran 2017 at 18:27

      Iyimis

    • immortal__turk
      8 Eylül 2017 at 20:25

      super

  4. ömer
    3 Haziran 2017 at 17:21

    sevilmek için yalvarıyoz çağa bak

  5. Neriman
    25 Mayıs 2017 at 22:12

    instagramda bile böyle sözler yok gerçekten harika

  6. Yunus Emre
    20 Mayıs 2017 at 20:10

    Sol yanımsın dedim
    Yanımda bile durmadın

  7. anonim
    9 Mayıs 2017 at 10:47

    Soz anlayana güzel

  8. Büşra
    15 Nisan 2017 at 18:06

    kızgın olsanız da affedin.
    konuşabilme gibi imkanlarınız varken susmayın.
    bir şeyleri değiştirme imkanınız varsa beklemeyin.

    • Anonim
      17 Nisan 2017 at 12:31

      slm

    • birileri
      5 Mayıs 2017 at 10:06

      aynen

      • Anonim
        10 Mayıs 2017 at 16:13

        Aynn

        …..
        …..
        …..
        …..

    • Mustafa pektane
      28 Mayıs 2017 at 06:47

      Hak etmedi yapacak bişiy yokk

    • Onur
      12 Temmuz 2017 at 02:55

      Helal

  9. ANON
    8 Nisan 2017 at 20:22

    Verdim sana sarı çiçek gel beraber halk çekek

  10. Burak
    22 Mart 2017 at 22:28

    Okuduğum en güzel instagram sözleri

  11. Sude Prensescik?
    19 Mart 2017 at 15:34

    Çok güzeller yaaaa

  12. Betül
    9 Mart 2017 at 21:24

    Çok güzel teşekkürler

  13. Hakan
    9 Mart 2017 at 06:23

    Harika whatsapp sözleri olarakta kullanabilir miyiz

    • Anonim
      28 Mart 2017 at 20:51

      Yok kardeş sen kullanamazsın ??

      • Birisi
        16 Nisan 2017 at 18:22

        Kdldnsns aynen

    • Anonim
      30 Nisan 2017 at 09:52

      Tabikida

  14. Anonim
    8 Mart 2017 at 23:45

    ??

  15. Rabia
    5 Mart 2017 at 08:23

    Teşekkürler

  16. Bejna
    3 Mart 2017 at 07:08

    Mükemmel Sözler

  17. Caan
    2 Mart 2017 at 15:55

    Yok böyle sözler

  18. Asadaf
    2 Mart 2017 at 07:50

    Benim küçücük kalbimdeki aşk kısacık bir cümleyle anlatılamayacak kadar büyük..

    • Busecan
      21 Nisan 2017 at 01:31

      Tamam.

  19. Yasin
    28 Şubat 2017 at 18:57

    Yeni sözler istiyoruğğğuuuzzzz ağğğghhh vur banaağğğhhh vurr vurr vurr sözler ver banaağğğhhh 😀

    • Busecan
      21 Nisan 2017 at 01:33

      Kerimcan durur sayfasına yönlendiriliyorsunuz…

    • Anonim
      30 Haziran 2017 at 22:36

      Ne mal adamsın lan sen

  20. Ali Kuru
    23 Şubat 2017 at 10:25

    Gerçekten bayıldım süper sözler

    • Derinn
      6 Mart 2017 at 08:56

      İnstagramda söz sokakta hesabınızı takip ediyorum süper sözler paylaşıyorsunuz

  21. sanslicocukk17instagram
    11 Şubat 2017 at 14:03

    Aslında mesele çok basit;ben sevdim ,sen haketmedin..

  22. Tekin
    9 Şubat 2017 at 20:05

    Bu sözler gerçkten okuduğum en güzel sözler

  23. Taner
    31 Ocak 2017 at 22:29

    Mesele Bir Kıza Sevgilim Demek Değildir. Asıl Mesele Tuttuğun Eli Bir Ömür Bırakmamaktır.!

    • Yasin
      8 Şubat 2017 at 20:49

      Benim yaşım 15 ama bi çocuk kadar mutlu saçma sapan davranıyom Allah kimseyi böyle ağlatmasın , bi kahpe uğruna almasın.

      • Pelin
        20 Şubat 2017 at 15:52

        Aşıksın galiba seni anlıyorum Yasin

        • Anonim
          21 Mayıs 2017 at 04:10

          😂😂😂😂

      • Derinn
        6 Mart 2017 at 08:57

        Sen hâla bir çocuksun. Daha büyüyeceksin

    • Hafız can
      20 Şubat 2017 at 13:28

      Yani ama yapan az dünya o elli helâl tutmak adam işi

  24. kim lan bu erol egemen
    30 Ocak 2017 at 14:35

    yorum yazanların yaş sınırı 10-12 arası galiba

    • ddlovato
      3 Şubat 2017 at 15:34

      Bencede kardş

    • Anonim
      24 Mart 2017 at 21:19

      Seninki kaç lan

  25. Gamze
    14 Ocak 2017 at 13:34

    Çayımı içiyorken okudum ve bayıldım süper sözler var gerçekten

  26. Anonim
    9 Ocak 2017 at 17:33

    Boş boş şeylerattıyorlar

  27. Ecem
    9 Ocak 2017 at 16:29

    Çok güzel olmuş.

    • Serafettin1113
      12 Mart 2017 at 11:48

      Aynen

    • İbrahim diye Biri
      30 Haziran 2017 at 22:28

      Güzel olan ne ?

  28. BekirDeqet
    25 Kasım 2016 at 21:06

    Yoruluyoruz ! Önemi yok , Ölünce dinleniriz…AŞK İle

  29. eDa
    6 Kasım 2016 at 10:33

    Özledim

    • boşver
      19 Ocak 2017 at 21:36

      bendeee

    • Berke
      25 Mart 2017 at 19:21

      Bende özledim

  30. Alone Dark
    22 Ekim 2016 at 10:13

    + knk yakiyon ha!
    – eyw kanka
    +Lan sigarayı düşürdün koltuk yaniyooooo

    • YAĞMUR
      4 Kasım 2016 at 13:45

      😀

      • küba
        2 Ocak 2017 at 14:08

        :))))

        • küba
          2 Ocak 2017 at 14:09

          Bu güzel sözleri nereden buluyorsunuz gerçekten harika

          • kübra
            2 Ocak 2017 at 14:11

            :)))

          • Seda
            5 Ocak 2017 at 09:56

            Dehşet sözler katılıyorum

          • erhan can kaders
            21 Ocak 2017 at 23:52

            Üşenmeden okuyorum bu sözleri çok var hepsi çok mükemmel

          • Anonim
            2 Şubat 2017 at 11:11

            Kafasız kübra.

          • sozlerin_mekanı_
            24 Eylül 2017 at 23:01

            İnsagram: sözlerin_mekani_

        • Celik.onur72 ?
          22 Ocak 2017 at 20:45

          🙂 🙂 🙂

    • Anonim
      11 Aralık 2016 at 18:08

      Komıkmı

      • Troll
        20 Aralık 2016 at 18:38

        Evet komik

    • Anonim
      15 Aralık 2016 at 13:55

      Haha

    • Anonim
      18 Aralık 2016 at 10:07

      Cook komiksiniz?????

      • asq_571
        3 Ocak 2017 at 22:10

        yaw mubarek sen kimsin ??? heryerde her sayfada seni görüyorum ?

  31. Birsen
    28 Eylül 2016 at 07:12

    Yani idare eder

    • Burak
      7 Kasım 2016 at 09:09

      Ne kadar idare eder ?

  32. okannn
    20 Ağustos 2016 at 07:02

    Sana Günaydın demek isterdim Fakat gözlerin karanlık oldukça sana daha gün Aymaz.
    (Anca kayar Mk ??)

    • yusra_duman
      23 Ağustos 2016 at 18:38

      iyimiss

  33. Sude
    19 Ağustos 2016 at 00:15

    En güzel söz bu

    • baki
      24 Ekim 2016 at 11:54

      en güzel söz hangisi

      • Sude
        12 Kasım 2016 at 16:33

        Sananee

      • Handan aksu
        4 Aralık 2016 at 15:21

        Aaaa bakiii soyadın a ile mi basliyor

        • Ekrem
          13 Eylül 2017 at 16:51

          Yaw mk

  34. Instagram
    9 Ağustos 2016 at 21:08

    Güzel sözler gerçekten çok teşekkür ediyorum. Bir iki tanesini kullanmaya karar verdim.

    • Anonim
      2 Ekim 2016 at 12:09

      HANGİSİNİ

    • blbnblbn
      13 Kasım 2016 at 16:47

      bir deil bin tanesini kullandım

    • Anonim
      8 Aralık 2016 at 09:42

      bence hiçte güzel sözler değil .. ben beğenemedim kısa ama anlamlı olması gerekirken kısa ama anlamsız olmuşlar tabiii bu benim fikrim başkaları ne dddüşünür bilemem

      • Anıl
        17 Şubat 2017 at 00:26

        Aynen bende beğenmedim

      • Ebru altau
        7 Temmuz 2017 at 11:56

        Son derece katılıyorum bunu abi hepsi bilindik sözler bunlar

  35. Hatunun1i
    30 Mayıs 2016 at 02:23

    Süper bunlar

    • Anonim
      20 Temmuz 2016 at 14:03

      harika bunlar

  36. Hayata Rest
    21 Mayıs 2016 at 15:26

    Idɑm sehpɑsındɑ kı mɑhkum ne kɑdɑr yɑşɑmɑyı seviyorsɑ, Bende seni o kɑdɑr çok seviyorum .

  37. Beyza
    27 Nisan 2016 at 01:17

    Takip ettim.

    • Anonim
      12 Mayıs 2016 at 11:13

      tabikide et beyza hanım

    • Anonim
      26 Kasım 2016 at 23:29

      takipleselimi

  38. Umut
    9 Nisan 2016 at 11:04

    Tenin de ben varım, yıkanmakla gecmem..!

    • Rabia
      29 Eylül 2016 at 11:36

      Keşke içimizdeki gerçekleri kalbimizdekilerde bilseydii ..

      • Frk
        1 Ağustos 2017 at 15:33

        Aynen oyle

  39. Elif
    8 Nisan 2016 at 13:13

    Ne sen burutuzsun nede ben sezar ne ben sana kuserim nede zatın zahmet edip bana kussun cunku biz artik dusman bile degiliz .

    • Administrator
      22 Ocak 2017 at 17:55

      Ne ben sezarim ne sen bürütüssün, ne ben sana kızarım nede zatalin bana küssün, zira biz artık seninle, düşman bile değiliz…

  40. ada
    1 Nisan 2016 at 17:31

    sevmek için yürek sürdürmek için emel gerek bu da benden:O

    • ............?????????
      13 Haziran 2016 at 05:46

      Emel. Deyil o ekek..! 🙂

      • ...
        16 Ağustos 2016 at 20:27

        Ekek de degil EMEK ….

        • Kaan
          22 Ağustos 2016 at 22:15

          Emek değil o kele

          • İbrahim
            29 Eylül 2016 at 03:14

            Kele değil o leke

          • Anonim
            7 Ekim 2016 at 16:30

            Kele değil o keke

          • Kekikçi Rıza Baba
            4 Kasım 2016 at 16:36

            keke değil o kekik

          • Ecrin
            22 Haziran 2017 at 01:34

            Kkeekek çok komiksiniz 🙂

    • baki
      24 Ekim 2016 at 11:55

      adamm

  41. Semih
    14 Şubat 2016 at 02:06

    Benim ismini duydunda aklından ne geçtiğini merak ediyorum ?

    • burak
      22 Temmuz 2016 at 15:38

      heeee

    • Alone Dark
      22 Ekim 2016 at 10:15

      ?????

  42. Anonim
    30 Ocak 2016 at 09:31

    Alışkınım bana bağır benim kışım sana bahar
    Sen güneş ben ayaz UMUTLARIMDA bembeyaz

  43. Eylül
    21 Ocak 2016 at 13:05

    Yalnızlık müziğin bile seni dinlemesidir

  44. anonim
    19 Ocak 2016 at 17:32

    bunlar sözse ben saheserim bu ne la

    • Anonim
      6 Mayıs 2016 at 23:04

      aynn ya

  45. Anonim
    29 Aralık 2015 at 01:16

    Hahayt guleyım bare abe gacılar ne kaa guzel ne kaa guzel yazmıs pehh igrenc bea

  46. faruk
    14 Kasım 2015 at 20:07

    Ne sen leylasın. Nede ben mecnun. Buda benden olsun 😉

    • ahmet
      14 Kasım 2015 at 20:08

      HelalL reisSssS AdamsHannnnn %)

    • berivan
      1 Mart 2016 at 14:48

      Tabe yha Ahmet Kaya

      • Corik
        6 Mart 2017 at 01:37

        :=)

  47. ümit
    7 Kasım 2015 at 00:21

    uçurumu sevenin kanatları olmalı

    • Mustafa
      29 Ocak 2016 at 05:36

      Bu iyi ✔

  48. Bilal
    6 Kasım 2015 at 20:25

    Ben yazarsam kitap olur okursun bitmezzz :-))

    • Anonim
      17 Ocak 2016 at 09:08

      Dusunurum aklimdan cikmaz benden gitmez

    • Mustafa
      29 Ocak 2016 at 05:34

      Düsünürüm aklımdan çıkmaz benden gitmez..

      • onur
        25 Mart 2016 at 04:45

        Ben severim severimde elalem bilmez

  49. Scorpion
    30 Eylül 2015 at 14:55

    İnstagram sayfanizi takip etmekteyim:)

  50. Anonim
    20 Eylül 2015 at 03:36

    çok güzel sizin sayfanızı takip ediyorum

  51. ayse
    8 Temmuz 2015 at 06:20

    Cok guzel

    • DünDar
      30 Mayıs 2016 at 10:03

      biliyoruz canım

    • Optimus
      1 Kasım 2016 at 22:50

      O zaman DANS

  52. Ylnz
    10 Haziran 2015 at 06:11

    Güzel ama yetersiz.bide ben söyliyim. Seni sevdimde noldu.tekel bayi zengin oldu

    • kader
      18 Ağustos 2016 at 09:35

      arkadaşlar bana instagram için güzel ve türkçe bir biyografi yazarmısınızz acillll

      • reis
        29 Ocak 2017 at 15:01

        Olduğu kadar olmadığı kader 😀 ?

  53. isimsiz
    9 Haziran 2015 at 14:47

    güzel ama ben söylersem millete batar

  54. Buse
    6 Mayıs 2015 at 10:58

    Sizi instagramda takip ettim. 🙂 orda sürekli geliyor ekranıma.. Takipçinizim.

    • Anonim
      12 Aralık 2015 at 18:24

      Benide ekle

    • Ela
      23 Mart 2017 at 00:36

      Gerçekten süper

      • Anonim
        29 Temmuz 2017 at 13:17

        evet

  55. Söz Sokakta
    5 Mayıs 2015 at 01:13

    Güzel sözler, teşekkür ederiz..

    • Sözking
      19 Şubat 2016 at 16:46

      Ölmek sorun değilde:Bir gün mezarıma gelirsen kalkıp sarılamamak koyar bana…buda bnden uzun ama kısaltırsınız

      • Anonim
        30 Ağustos 2016 at 13:41

        +Gözlerin ne renk
        -kahve,seninki ne renk
        +çay ama güneşte süt oluyo

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.